Fazer Aito ja Enni Rukajärvi jatkavat menetyksekästä yhteistyötään

Kauratuoteperhe Fazer Aito jatkaa menestyksekästä yhteistyötään lumilautailija Enni Rukajärven kanssa. Tulevana talvena Fazer Aidon someseuraajat pääsevät muun muassa mukaan Ennin treeni- ja kisamatkoille, ja Enni tulee näkymään myös Fazer Aidon tapahtumissa.

Enni Rukajärvi on toiminut kaurapohjaisten Fazer Aito -tuotteiden brändilähettiläänä syksystä 2017 alkaen. Yhteistyön myötä Enni tulee näkymään jatkossakin muun muassa Fazer Aidon somekanavissa, joissa seuraajat saavat Enniltä vinkkejä tuotteiden käytöstä ja uusista resepteistä. Somekanavien kautta päästään myös seuraamaan Suomen lumilautamaajoukkueessa jatkavan Ennin treenejä ja kilpailuja vuoden aikana. Enni tulee näkymään myös Fazer Aidon eri tapahtumissa.

– Samanlaiset arvot yhdistävät Enniä ja Fazer Aitoa: kasvipohjaisuus, ympäristöystävällisyys ja vastuullisuus ovat tärkeitä teemoja meille kaikille. Yhteistyö on ollut tähän asti erittäin onnistunutta, ja Ennillä on ollut tärkeä rooli brändin tunnettuuden kasvattamisessa, kertoo Fazer Aito -brändistä vastaava markkinointijohtaja Lauri Vesala Fazerilta.

Kuluneiden neljän vuoden aikana Rukajärvi on näkynyt laajasti Fazer Aito -brändin tekemisessä eri kanavissa. Viime vuonna Fazer Aito ja Enni haastoivat Suomen ala-asteelaiset liikkumaan luonnossa ja kertomaan omia luontotarinoitaan. Yhteistyöhön on kuulunut myös muun muassa mainoskampanja Mielensäpahoittaja-hahmon kanssa ja Ennin itse suunnittelema Fazer Aito -tuote.

– Fazer Aidolla on monipuolisesti omaan ruokavaliooni sopivia kasvipohjaisia tuotteita ja ne ovat myös hyvänmakuisia. Parasta on ollut tehdä yhteisiä projekteja ja toivottavasti niitä on tulossa myös lisää, Enni Rukajärvi sanoo.